close
تبلیغات در اینترنت
مقالات و متون اسلامي - 4
فهرست
صفحه اصلی
آرشیو
لینکستان
تماس با ما

اطلاعات کاربری

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

موضوعات
مجموع فایلها
قرآن كريم [249]
اناشید اسلامی [125]
نرم افزار [4]
اذان [123]
کتب اسلامی [1]
کتب ادبی [1]
کتب متفرقه [1]
اناشید اسلامی فارسی [12]
ذکر ، دعا و مناجات [1]
اناشید انگلیسی [1]
متون و مقالات
متون و مقالات اسلامی [618]
متون و مقالات اجتماعی [29]
شعر ، متون و مقالات ادبی [397]
جملات انگلیسی فارسی [360]
داستان و حکایت [122]
انرژی مثبت [156]
روانشناسی [141]
پزشکی ،سلامت ، زیبایی [95]
متفرقه [114]
سخن بزرگان [250]
برگی از تاریخ [18]
پند و اندرز [16]
فرید کوشکی زاده
اشعار و نوشته ها [57]
مقالات و کتاب ها [13]

آرشیو
1397
1396
1395
1394
1393
1392
1391

پیوندهای روزانه
آرشیو لینک ها

جستجو


مطالب سايت
یکی از اسباب وقوع در حرام

یکی از اسباب وقوع در حرام، محدود کردن درهای حلال است. اما [در هر صورت] انسان باید با هوای نفس خود بجنگد زیرا برخی حتی اگر همهٔ درهای حلال گشوده باشد باز هم در پی حرام خواهند بود.

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 3
تاریخ : چهارشنبه 15 آذر 1396 زمان : 12:10 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

کسی که سختی‌ها او را به الله نزدیک نسازد

کسی که سختی‌ها او را به الله نزدیک نسازد، خوشی‌ها او را به سوی پروردگار بازنمی‌گرداند:

{فَلَوْلا إِذْ جَاءهُمْ بَأْسُنَا تَضَرَّعُواْ وَلَكِن قَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَزَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ مَا كَانُواْ يَعْمَلُونَ} [انعام: ۴۳]

«پس چرا هنگامی که عذاب ما به آنان رسید تضرع نکردند؟ ولی [حقیقت این است که] دل‌هایشان سخت شده و شیطان آنچه را انجام می‌دادند برایشان آراسته است».

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی , سخن بزرگان ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 1
تاریخ : چهارشنبه 15 آذر 1396 زمان : 12:9 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

ﺧــــﺪﺍ ﺗﻨﻬﺎ ﺭﻭﺯﻧﻪ ﺍﻣﻴﺪی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ

ﺧــــﺪﺍ ﺗﻨﻬﺎ ﺭﻭﺯﻧﻪ ﺍﻣﻴﺪی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ،
ﺗﻨﻬﺎ ﻛﺴﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ ﺑﺴﺘﻪ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺻﺪﺍﻳﺶ ﻛﺮﺩ،
 ﺑﺎ ﭘﺎﻱ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﺮﺍﻏﺶ ﺭﻓﺖ،
ﺗﻨﻬﺎ ﺧﺮﻳﺪﺍﺭﻳﺴﺖ ﻛﻪ ﺍﺟﻨﺎﺱ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﺮﻣﻲ ﺩﺍﺭﺩ،
ﺗﻨﻬﺎ ﻛﺴﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ،
ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﭘﺸﺖ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺁﻏﻮﺵ می ﮔﺸﺎﻳﺪ،
ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻨﺪ ﻣﺤﺮﻣﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
 ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﻠﻄﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﻟﺶ ﺑﺎ ﺑﺨﺸﻴﺪﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯽ ﮔﻴﺮﺩ ﻧﻪ ﺑﺎ ﺗﻨﺒﻴﻪ ﻛﺮﺩﻥ.

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 7
تاریخ : دوشنبه 13 آذر 1396 زمان : 10:44 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

ﺁﯾﺎ ﻣﯽﺩﺍﻧﯿﺪ ﻋﺠﯿﺐ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﺍﻥ ﭼﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ؟

ﺭﻭﺯﯼ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﷺ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ؛ ﻓﺮﻣﻮﺩ :

ﺁﯾﺎ ﻣﯽﺩﺍﻧﯿﺪ ﻋﺠﯿﺐ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﺍﻥ ﭼﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ؟

ﺁﻥ ﻫﺎ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻣﻼﺋﮏ

ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺧﯿﺮ ؛ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ؛ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ !

ﺑﺎﺯ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺣﺘﻤﺎً ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﺍﻧﻨﺪ !

ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﻪ ﻭ ﺳﻠﻢ ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺧﯿﺮ ﺑﺮ ﺁﻥ ﻫﺎ ﻭﺣﯽ
ﻧﺎﺯﻝ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ؛ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ !

ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺣﺘﻤﺎً ﻣﺎ ﮐﻪ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﯿﻢ !

ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﯿﻪ ﻭ ﺳﻠﻢ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ : ﺧﯿﺮ ؛ ﺷﻤﺎ ﻣﺮﺍ ﻣﯽﺑﯿﻨﯿﺪ ﻭ ﻫﻢ ﻋﺼﺮ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﯿﺪ !

 ﺁﻥ ﮔﺎﻩ ﺑﺮ ﭼﻬﺮﻩء ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺶ ﻗﻄﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﺷﮏ ﻓﺮﻭ ﻏﻠﺘﯿﺪﻧﺪ
ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ :
ﺁﻧﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻣﯽﺁﯾﻨﺪ ﻭ ﻣﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺍﻧﺪ ؛ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ !

ﺍﺻﺤﺎﺏ ﮔﻔﺘﻨﺪ : جان مان ﻓﺪﺍﯾﺖ ﭼﺮﺍ ﮔﺮﯾﻪ ميكنيد ؟

ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺑﺮﺍﯼ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻧﻢ !

ﻣﻘﺼﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﻣﻦ ﻭ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﻧﺎﺩﯾﺪﻩ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﺮﺍﯾﺶ !
ﺍﯼ ﺑﻪ ﻓﺪﺍﯼ ﻗﻄﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﺷﮑﺖ !

ﻣﺎ ﺍﻣﺖ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯿﻢ ؛ ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﻢ ﺁﯾﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﺍﺷﮏ ﺭﯾﺨﺘﻪﺍﯾﻢ ﯾﺎ ﻧﻪ ؟
ﺁﯾﺎ ﻗﻠﺐ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﮎ ﮐﺮﺩﻩﺍﯾﻢ ﯾﺎ ﻧﻪ ..!

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 5
تاریخ : دوشنبه 13 آذر 1396 زمان : 10:41 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

اگر خداوند غیب می‌داند

سؤال: اگر خداوند غیب می‌داند و نیز می‌داند که مردم در آینده چه کارهای انجام می‌دهند و عاقبت آنان را هم می‌داند، پس چرا ایشان را خلق کرده است؟ همچنین چرا خداوند ابلیس را همراه آدم و حواء به زمین فرستاد، با آن‌که می‌دانست توبه برایش نفعی ندارد و حکم به جهنمی بودنش داد؟!

پاسخ: الحمد لله
اولاً. پاسخ بسیاری از اشکالات و شبهات ملحدین، و نیز سؤالات بعضی از پرسش‌های مسلمانان، در شناخت هدف و نهایت خلقت هستی نهفته است. از جمله‌ی این شبهات، این گمان است که خداوند مردمان را برای این آفریده که گروهی از ایشان را در بهشت و گروهی دیگر را در جهنم قرار دهد! این یک پندار اشتباه می‌باشد و خداوند برای این مقصود، مخلوقات را نیافریده و پدید نیاورده است.
سؤال‌کننده (و هرکسی که خواهان شناخت حقیقت است) باید بداند که هدف از خلق انسان، و خلق آسمان‌ها و زمین، آن بوده که خداوند سبحانه وتعالی شناخته شود، یگانه دانسته شود، و اطاعت گردد.
خداوند می‌فرماید: {وَمَا خَلَقْتُ الجِنَّ وَالإِنْسَ إِلاَّ لِيَعْبُدون} [الذاریات: 56]
یعنی: من جنان و انسان‌ها را جز برای عبادت خود نیافریده‌ام.
ابن کثیر (رحمه الله) فرموده است:
«یعنی: من آنان را آفریدم تا مرا پرسش کنند، نه این‌که به آنان محتاج باشم! علی بن أبی طلحه نیز از ابن عباس (رضی الله عنهما) نقل کرده که در تفسیر {إلا لیعبدون} فرمود: یعنی مگر این‌که خواه‌ناخواه به عبادتم اقرار کنند، و این قول را ابن جریر [طبری] برگزیده است.»
تفسير ابن كثير (239/4)

بسیاری تفاوت میان «هدف خواسته‌شده از بندگان» (شریعت الهی، یعنی آن‌چه خداوند بندگانش را بدان فرمان داده است) و «هدف خواسته‌شده برای بندگان» (پاداش‌دادن به اطاعت‌کنندگان و عقوبت‌دادن عصیان‌گران) را نمی‌دانند، امام ابن قیم (رحمه الله) در توضیح این امر می‌نویسد:
«حقی که هدف خلقت آسمان‌ها و زمین، و آن‌چه بین آن‌دوست، هدفیست که از بنده خواسته‌شده، و برایش خواسته می‌شود؛ از بندگان خواسته می‌شود که خداوند را با صفاتش بشناسند و شریکی برای او قرار ندهند، تا تنها معبود و فرمان‌روا و محبوب‌شان باشد... خداوند خبر داده که جهان را آفریده تا بندگانش کمال قدرتش و احاطه‌ی علمی‌اش را بشناسند، و این مستلزم شناختن خداوند، اسماء و صفات و یکتائی اوست. خداوند می‌فرماید: {وما خلقت الجن والإنس إلا لیعبدون}، و این هدفیست که از بندگان خواسته شده، یعنی این‌که پروردگارشان را بشناسند و تنها او را پرستش کنند. اما هدفی که برایشان خواسته شده، جزا دادن به عدل، فضل، ثواب و عقاب است: {ولله ما في السموات والأرض ليجزي الذين أساءوا بما عملوا ويجزي الذين أحسنوا بالحسنى} [النجم: 31]، یعنی: هرچه در آسمان‌ها و زمین است متعلق به خداست، سرانجام بدکاران را در برابر کارهائی که می‌کنند کیفر می‌دهد و نیکوکاران را در برابر کارهایشان به بهترین‌وجه پاداش می‌دهد.»
بدائع الفوائد (971/4)

ثانیاً. خداوند متعال مردم را به مجرد این‌که بداند مستحق بهشت یا جهنم هستند، در یکی از آن دو داخل نمی‌سازد؛ بلکه آنان را با اعمالی که در دنیا انجام دادند وارد بهشت یا جهنم می‌کند، و اگر خداوند گروهی را بیافریند و در جهنم داخل‌شان کند، می‌توانند بر خداوند احتجاج کنند که آزمایش نشده‌اند و فرصت و مجال عمل به ایشان داده نشده، و خداوند می‌خواهد چنین بهانه‌ای را از میان بردارد، بنابراین ایشان را در دنیا آفرید و برای‌شان قوه‌ی عقل قرار داد، و کتاب‌هایش را نازل کرد و پیامبرانش را فرستاد، تا دیگر در روز قیامت بهانه‌ای نداشته باشند:
{رُسُلاً مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ لِئَلَّا يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَى اللَّهِ حُجَّةٌ بَعْدَ الرُّسُلِ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزاً حَكِيماً} [النساء: 165]
یعنی: پيامبرانى كه بشارتگر و هشداردهنده بودند، تا براى مردم، پس از [فرستادن‌] پيامبران، در مقابل خدا [بهانه و] حجتى نباشد، و خدا توانا و حكيم است.
شیخ محمد الأمين الشنقيطی (رحمه الله) در تفسیر آیه می‌نویسد:
«خداوند در این آیه‌ی کریمه تصریح کرده که باید حجت بر هر شخصی با فرستادن فرستادگانی تمام شود، تا مطیعان را به بهشت بشارت داده و عصیان‌گران را به جهنم انذار دهند... این آیات به وضوح نشان می‌دهند که خداوند هیچ‌کس را عذاب نمی‌کند، مگر بعد از آن‌که بر زبان پیامبران علیهم الصلاة والسلام آنان را هشدار داده و عذرشان را از بین ببرد.»
أضواء البیان (67-66/3)

پس این شبهه، با شناختن هدفی که خداوند هستی را برای آن آفریده، و دانستن این‌که خداوند جزای اعمال بندگان که در دنیا انجام داده‌اند را می‌دهد و کسی را بر اساس علمش عذاب نمی‌دهد، و دانستن این‌که خداوند از این طریق حجت را بر مردم تمام می‌کند، ساقط می‌گردد.
ثالثاً. در این خصوص که چرا خداوند ابلیس را همراه آدم و نسل او به زمین فرستاد، باید میان نزول آدم و نزول ابلیس فرق گذاشت؛ آدم (علیه السلام) بر زمین فرود آمد و به درگاه پروردگارش توبه کرد، خداوند نیز توبه‌اش را پذیرفت و او را هدایت نمود و به عنوان یک پیامبر بزرگوار به دار دنیوی فرستاده شد که مورد آمرزش قرار گرفته بود، و در دار دنیوی تا زمان خود باقی‌ماند. اما ابلیس، اصلاً توبه نکرد و از گناهش نیز پشیمان نبود، بلکه عناد پیشه‌کرد و استکبار ورزید، طغیان و کفر افزود و تنها از خدا خواست که در عذابش عجله نکند، بنابراین به عنوان پیشوای حزب خود فرود آمد تا حکمت خداوند در خلقش را تمام کرده و آزمایشی برای بندگان شد که آیا از خداوند اطاعت می‌کنند، یا از دشمنش فرمان می‌برند؟!
والله أعلم

نویسنده: الإسلام، سؤال وجواب
برگردان به فارسی: «رد شبهات ملحدین»

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 3
تاریخ : یکشنبه 12 آذر 1396 زمان : 14:40 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

هرگاه اراده کند....

ابن قیم رحمه الله می‌گوید:

هرکه خود را به مخالفت با هوای نفس عادت دهد، هرگاه اراده کند شکستش دهد.

[عدة الصابرین]

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی , سخن بزرگان ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 3
تاریخ : یکشنبه 12 آذر 1396 زمان : 14:39 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

شکر نعمت سنگین‌تر از صبر بر مصیبت است

شکر نعمت سنگین‌تر از صبر بر مصیبت است؛ چرا که عمر نعمت طولانی‌تر است و مستوجب شکری است ملازم آن، اما صبر عمری کوتاه دارد که با پایان یافتن مصیبت به پایان می‌رسد.

ـ شیخ عبدالعزیز طریفی

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی , سخن بزرگان ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 3
تاریخ : یکشنبه 12 آذر 1396 زمان : 14:38 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

اگر در خلوت گناهی مرتکب شدی

سلمان فارسی رحمه الله می‌گوید:

اگر در خلوت گناهی مرتکب شدی در خلوت یک نیکی انجام بده، و اگر در عیان مرتکب گناهی شدی در عیان یک نیکی انجام بده، تا که این در برابر آن باشد.

[جامع العلوم والحکم]

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی , سخن بزرگان ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 11
تاریخ : یکشنبه 12 آذر 1396 زمان : 14:38 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

هرگاه قلب انسان مشغولِ مخلوق شود

هرگاه قلب انسان مشغولِ مخلوق شود توجهش به خالق ضعیف می‌گردد؛ به همین سبب است که ریا بزرگترین عامل تنبلی در نماز است:

﴿..وَإِذَا قَامُواْ إِلَى الصَّلاَةِ قَامُواْ كُسَالَى يُرَآؤُونَ النَّاسَ...﴾ [نساء: ۱۴۲]

«و [منافقان] هرگاه به نماز ایستند به تنبلی [و سستی] برخیزند [و] با مردم ریا می‌کنند».

درباره : متون و مقالات , متون و مقالات اسلامی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 0
تاریخ : یکشنبه 12 آذر 1396 زمان : 14:37 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات ()

اگر مرگ پایان کار بود

اندکی بیاندیشیم

      ﴿قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِي تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِيكُمْ ۖ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَىٰ عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ ﴾
      [ الجمعة:٨ ]
      " [ای پیامبر] بگو: «بی‌گمان آن مرگی که از آن فرار می‌کنید، یقیناً به شما خواهد رسید، سپس به سوی [الله آن] دانای غیب و آشکار باز گردانده می‌شوید، آنگاه شما را از آنچه انجام می‌دادید خبر می‌دهد». "

🔑اگر مرگ پایان کار بود، هرکسی خواستارش بوده و از آن فرار نمی کرد. اما چون مرگ، آغازی است برای محاسبه ریز و درشت، پیدا و پنهان اعمال، هر کسی، از آن فراریست.⚠️

درباره : متون و مقالات اسلامی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 6
تاریخ : جمعه 10 آذر 1396 زمان : 10:47 | نویسنده : mozhgan | لینک ثابت | نظرات ()

آخرین مطالب ارسالی
خوب من تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1397
زندگی تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1397
زیبای من تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1397
فراق تاریخ : یکشنبه 26 فروردین 1397
زندگانی تاریخ : یکشنبه 26 فروردین 1397
چشم انتظار تاریخ : یکشنبه 26 فروردین 1397
دوران بی نظیر تاریخ : شنبه 25 فروردین 1397
زمزمه تاریخ : شنبه 25 فروردین 1397
من و تو تاریخ : شنبه 25 فروردین 1397
عشق من به تو تاریخ : جمعه 24 فروردین 1397

صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 62

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 3120
کل نظرات : 133
آمار کاربران
افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 99

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 501
باردید دیروز : 1,743
گوگل امروز : 94
گوگل دیروز : 204
بازدید هفته : 3,471
بازدید ماه : 14,558
بازدید سال : 92,327
بازدید کلی : 831,848

مطالب پربازدید
دانلود ترتيل قرآن كريم با صداي استادعبدالرحمن سديس بازدید : 106065
دانلود كل قرآن كريم با صداي قاري ادريس ابكر بازدید : 65083
دانلود کل قرآن کریم با صدای قاری عبدالرحمن بن جمال العوسی بازدید : 34303
دانلود ترتيل قرآن كريم با صداي استاد سعود الشريم بازدید : 18811
دانلود قرائت قرآن كريم باصداي ابوبكر شاطري بازدید : 15629
دانلود كل قرآن با صداي فارس عباد بازدید : 11233
دانلود کل قرآن با صدای یاسرالدوسری بازدید : 9779
دانلود کل قرآن کریم با صدای ناصر القطامی بازدید : 9107
دانلود کل قران با صدای شیخ عبدالله عواد الجهنی بازدید : 6559
شعر به درویشی قناعت کن.... بازدید : 5731
دانلود قرائت قرآن با صداي استادسعد الغامدي بازدید : 5419
دانلود قرائت قرآن با صداي عبدالباسط بازدید : 3423
دانلود اذان با صداي بسيار زيباي ياسر الدوسري بازدید : 3419
دانلود ترتيل قرآن با صداي احمد الحذيفي بازدید : 3145
داستان کوتاه از فقیر و ثروتمند بازدید : 2437
دانلود كل قرآن كريم با صداي قاري علي عبدالله جابر بازدید : 1963
دانلود قرآن کریم با صدای قاری نوجوان یوسف کالو بازدید : 1861
برنامه ریزی ماهانه ختم قرآن بازدید : 1711
تلاوت هاي كم نظير قاري نوجوان احمد سعود بازدید : 1613
دانلود كتاب غم مخور از دكتر عائض القرني بازدید : 1427
دانلود کل قرآن کریم با صدای قاری ابراهیم الجبرین بازدید : 1305
دانلود كل قرآن كريم با صداي قاري عبدالودود حنيف بازدید : 1149
دانلود كل قرآن كريم با صداي قاري محمد ايوب بازدید : 1089
مقاله اي در مورد سخاوت و بخشندگي بازدید : 1063
دانلود جامع الترتیل کل قرآن با صدای 26 قاری به صورت یکجا بازدید : 1057
دانلود تفسیر نور دکتر مصطفی خرمدل بازدید : 791
گرچه پیر است این تنم بازدید : 743
دانلود ديوان حافظ فايل ورد(word) بازدید : 729
دانلود نشيد بسيار زيبا و محبوب دل غافل بكن توبه بازدید : 715
از زلزله و عشق خبر کس ندهد بازدید : 715

مطالب تصادفی
سعی كنید بعد از اپیلاسیون
مرتب باشید
ترک خشم.
چه بخواهیم چه نخواهیم
هیچوقت از واقعیت ها و علایقتان خجالت نکشید
دانلود اذان محمد عبد الحكيم
ذهنو خودتونو با ايمان،
دانلود اذان عمران منصور
خوب من
دانلود قرآن کریم با صدای قاری بدوی الکحلاوی
بلکه تو را عادلانه در آغوش می کشم!
حاضری آنرا ببخشی ؟
طرز تهیه گوشت و لوبیا اصفهانی
_آقا این بسته نون چند؟
دانلود قرآن کریم با صدای قاری ابو حاتم السالمی

نظرسنجی
کدام یک از قسمت های وبلاگ را میپسندید ؟






کدهای اختصاصی
http://www.rozblog.com/user/kooshkizadeh.jpg?6036

پشتیبانی
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : Tem98.Com



designed by: Tem.rozblog.com , all rights reserved

<-blogid->

<-BlogAuthor->

<-blogid->

http://kooshkizadeh.rozblog.com/

گزیده گزیده ها

گزیده گزیده ها

گزیده گزیده ها

<-BlogAbout-> بهترين ها را اينجا تجربه كنيد...

گزیده گزیده ها